Live Life Happy webshop

Welkom bij de vrolijkste webshop van Nederland! We hebben héél veel vrolijke spulletjes in ons assortiment om jouw dag nog vrolijker te maken. Iedere week iets nieuws! Heel veel shopplezier!
Lees meer over ons!

FAQ

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten binnen Nederland zijn bij Live Life Happy voor iedere bestelling €3,99. Bestel je voor meer dan €30,- dan betaal je geen verzendkosten! De verzendkosten naar België zijn voor iedere bestelling €8,95. Bestel je voor meer dan €50,- dan betaal je geen verzendkosten!


Wat is de levertijd?

De levertijd van Live Life Happy binnen Nederland is 1-2 werkdagen. De levertijd naar België is ongeveer 2-4 werkdagen. In principe wordt je bestelling direct dezelfde dag verzonden (besteld voor 15:00 en betaald met iDEAL, PayPal of MisterCash) en de dag erna geleverd. We merken dat dit niet altijd haalbaar is en daarom geven wij geen "vandaag besteld, morgen in huis" garantie. We willen niemand teleurstellen! :-) We doen ons best om jouw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen!


Hoe worden pakketjes verzonden?

Wij verzenden al onze pakketjes met PostNL. Wanneer je pakketje door de brievenbus past dan wordt deze verzonden met brievenbuspost van PostNL. Past je pakketje niet door de brievenbus dan wordt je pakketje verzonden met pakketpost van PostNL, je ontvangt dan een track & trace code zodat je je bestelling online kunt volgen. Alle pakketjes worden met grote zorg ingepakt.


Is het ook mogelijk om mijn pakket bij een PostNL servicepunt op te halen?

Dat kan! Op de website van PostNL kun je de afhaalpunten bij jouw in de buurt bekijken. Bij de opmerkingen tijdens het bestelproces kun je aangeven op welk servicepunt of postkantoor je je bestelling wilt ophalen, wij sturen jouw pakketje dan direct naar het betreffende servicepunt.


Welke betalingsmethodes zijn er?

Bij Live Life Happy kun je betalen met iDEAL, Bancontact/MisterCash, PayPal en overboeking vooraf.


Ik heb een Track & Trace code ontvangen, hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je pakketje volgen via Track & Trace van PostNL. Let op: het kan zijn dat de informatie pas na 20:00 's avonds voor het eerst zichtbaar wordt.


Ik heb geen Track & Trace code ontvangen?

Waarschijnlijk wordt je pakketje dan met de reguliere/brievenbuspost geleverd! Het komt ook wel eens voor dat de Track&Trace e-mails verdwijnen in de map "ongewenste e-mail".


Kan ik producten ook retourneren?

Een artikel ruilen of retourneren is geen probleem, mits ongebruikt en in originele verpakking. U heeft 14 dagen bedenktijd, binnen deze tijd kunt u de producten zonder opgaaf van reden retourneren. De kosten voor het retourneren zijn voor de koper. Wanneer wij de producten retour hebben ontvangen, ontvang je het bedrag van de producten zo snel mogelijk retour op je rekening. Wilt u een artikel ruilen of retourneren neem dan contact met ons op via het contactformulier en vermeld altijd het ordernummer van de bestelling.


Ik heb een blog en wil graag producten reviewen

We krijgen iedere dag ontzettend veel mailtjes van bloggers, super leuk dat iedereen zo enthousiast is! Helaas kunnen we natuurlijk niet iedereen iets toesturen om te testen. Eens in de zoveel tijd benaderen wij zelf een blogger of vlogger voor een samenwerking.


Is er een winkel waar de Live Life Happy producten te koop zijn?

Ja! Conceptstore the Upperside in Enschede (Haverstraatpassage 54) verkoopt een klein gedeelte van ons assortiment, voornamelijk de stationery van ons eigen merk. In deze winkel presenteren allerlei webshops een gedeelte van hun assortiment.