Veel gestelde vragen

Wat zijn de verzendkosten?

Op de pagina verzendkosten kun je alles lezen over te verzendkosten!

Wat is de levertijd?

De levertijd van Live Life Happy binnen Nederland is 1-2 werkdagen. De levertijd naar België is ongeveer 1-3 werkdagen. In principe wordt je bestelling direct dezelfde dag verzonden (besteld voor 16:00 en betaald met alle betalingsmethodes behalve vooraf overboeken) en de dag erna geleverd. We merken dat dit niet altijd haalbaar is en daarom geven wij geen "vandaag besteld, morgen in huis" garantie. We willen niemand teleurstellen! We doen ons best om jouw pakketje zo snel mogelijk te bezorgen!

Hoe worden pakketjes verzonden?

Wij verzenden alle pakketjes met PostNL. Wanneer je pakketje door de brievenbus past dan wordt deze verzonden met brievenbuspost van PostNL óf een brievenbuspakketje van PostNL (afhankelijk van het gewicht). Dit om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden. Past je pakketje niet door de brievenbus dan wordt je pakketje verzonden met pakketpost van PostNL, je ontvangt dan een track & trace code zodat je je bestelling online kunt volgen. Alle pakketjes worden met grote zorg ingepakt.

Milieu/recycling?

Een belangrijk punt vinden wij! Wij proberen onze pakketjes te voorzien van zo min mogelijk plastic verpakkingsmateriaal, folders ed. Bij breekbare producten zijn wij echter genoodzaakt om de producten goed in te pakken en te voorzien van bubbeltjesplastic/luchtkussens. We willen natuurlijk niet dat de vrolijke spulletjes onderweg stuk gaan! We recyclen zoveel mogelijk inpakmaterialen (alles wat wij van leveranciers ontvangen wordt hergebruikt) én ook jij kunt hieraan mee helpen! Hergebruik het doosje waar wij jouw bestelling in versturen!

Is het ook mogelijk om mijn pakket bij een PostNL punt op te halen?

Het is ook mogelijk om jouw pakketje af te halen bij een PostNL pakketpunt. Tijdens het bestel proces kun je het voor jou dichtstbijzijnde PostNL pakket punt selecteren en je pakketje daar laten afleveren.

Kan ik een pakketje ook op een andere dag laten bezorgen?

Dat kan! Handig als je op een bepaalde dag niet thuis bent om je pakketje aan te nemen! Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor een andere datum en eventueel een ander tijdvak. Ook avondlevering is mogelijk, hiervoor betaal je wel een kleine toeslag.

Welke betalingsmethodes zijn er?

Bij Live Life Happy kun je betalen met iDEAL (meerdere betaalmethodes mogelijk zoals creditcard), Bancontact/MisterCash, PayPal, achteraf betalen via Klarna Mollie en overboeking vooraf. We bieden ook diverse betaalmethodes voor het buitenland aan.

Ik heb een Track & Trace code ontvangen, hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je kunt je pakketje volgen via Track & Trace van PostNL. Let op: het kan zijn dat de informatie pas na 20:00 's avonds voor het eerst zichtbaar wordt!

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen?

Waarschijnlijk wordt je pakketje dan met de reguliere/brievenbuspost geleverd! Het komt ook wel eens voor dat de Track&Trace e-mails verdwijnen in de map "ongewenste e-mail".

Kan ik producten ook retourneren?

Een artikel ruilen of retourneren is geen probleem, mits ongebruikt en in originele verpakking. Wil je een product of je bestelling retourneren laat het ons dan binnen 14 dagen weten via het contactformulier. Na aanmelding van de retour heb je 14 dagen om het product retour te sturen. De kosten van het retourneren zijn voor de koper. Bewaar indien het een pakket zending betreft altijd het bewijs van de track & trace code. Wanneer wij de producten retour hebben ontvangen ontvang je het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen retour op je bankrekening. Via deze link kun je het retourformulier invullen.

Ik heb een blog/youtube kanaal en wil graag producten reviewen

We krijgen iedere dag ontzettend veel mailtjes van bloggers en youtubers, super leuk dat jullie zo enthousiast zijn! Helaas kunnen we natuurlijk niet iedereen iets toesturen om te testen en/of reviewen. Eens in de zoveel tijd benaderen wij zelf een blogger of youtuber voor een samenwerking.

Is er een 'echte' winkel waar ik Live Life Happy producten kan kopen?

Een aantal van onze kaarten zijn verkrijgbaar bij It's a present in Amsterdam & Utrecht!


Kan ik ook een groot aantal artikelen bestellen (bijvoorbeeld voor bedrijven/relatiegeschenken)?

Dat is mogelijk! Stuur ons even een mailtje voor de mogelijkheden: niet alle artikelen uit de shop komen hiervoor in aanmerking.


Shipping international?

Only europe! On this page you can find the shipping costs to different countries in Europa